Jävla Gävle! eller...För Jävla L(Juvligt) i Gävle!

jag har svårt att sätta ord på hur man ska förklara helgen. Det blev minst sagt lyckat, riktigt KAOSlyckat!
Jag vill tacka till Isabelle, Johan, Viktor, Dan, Fref, Eken, Anna, Jonas och Magnus för denna underbart sköna weekend..men mest av allt tackar jag MIG SJÄLV! :) skämt åsido...
Nu summerar jag helgen med hjälp av fraser eller ord, som bara vi ovannämnda förstår...:) !

DET ÄR KAOS, den flygande bajskorven, kanonkorvkiosken, schlagerskrik i minibuss, paparazzifotograf, vimmel, fyllekäk, hb, hemleverans till småflickor, glida i glidarbil, headbanz, singstar, woop woop, ölspel, över eller under, Gääävlemål, vandra i pumps genom skogen, ramla på marken vid bussaplatsen och ha sönder en cider, sthlmsmobbning, gävlemobbning, biljardjakt, mystiskt försvinnande av pengar och dricka, lura vakter för att få in minderåriga, tappa sko på krogen, frysa i kyla i timmar, hembakat bröd, bäddade sängar, kineslugg, rädd för ghostrider, tekniska problem, sjunga galet, åka fram och tillbaka för en mascara, gurka är bra för magen, isglass istället för is, Dannnn, viktOOr, bakfylla, bre macka åt handikappade, minnesluckor, skratt och gråt...

men framför allt: MINNE FÖR LIVET :)



massa kärlek och fylla/ från stockholmaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0