Hjälper det att klaga?

Oavsett hur man mår eller känner, så spelar det i slutändan ingen roll. För det är bara DU som har makten att förändra det eller göra det bättre för dig själv.
Jag önskar jag kunde sitta här och skriva om hur förjävla roligt det var i helgen, hur nyttigt det är med skolan och vad mysigt det är med vit snö som ligger på marken.
Men det tänker jag inte. Jag tänker vara ärlig.
ocensurerat och äkta.
Och visst kommer den dagen då allt vänder och jag känner mig positiv igen, visst kommer den dag då jag är tacksam för mitt glamourösa liv..
...men just NU..tänker jag inte låtsas att allt är bra.

"take it or leave it"

Det enda som jag verkligen känner skulle få mig på bättre/andra tankar, och som skulle få mitt batteri att laddda om med nya krafter..det vore att få åka härifrån. Precis som med Gävle, då jag var riktigt lycklig för en helg, glömma allt annat..precis så vill jag göra nu. Försvinna, men ändå LEVA.

Förtrolla mig till Spanien igen kanske, med SpanienGänget..? , var jag lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0