FALSK MARKNADSFÖRING!

För en gångs skull tänker jag skriva ett väldigt VIKTIGT blogginlägg till allmänheten! Så ni som läser denna första rad, fortsätt neråt!

Någon som hört talas om företaget Echovox? Om ni inte har, känn er tacksamma. För ni som har, då vet ni vilken hemsk situation man hamnar i.

Echovox är ett BEDRÄGERIföretag som livnär sig på att lura folk att bli abonnenter och därmed lura en på pengar.

Jag uppmanar till er alla där ute att med all makt försöka undvika detta företag. Detta är väldigt viktigt då Echovox på något sätt har kommit i kontakt med facebook och marknadsför ett team som går ut på att du får veta att någon av dina vänner är förälskad i dig/ har en "crush" på dig. De ber dig skriva in ditt mobilnummer och sedan kommer du få ett sms där det står en kod som du ska skriva in för att sedan få reda på denna person som är kär i dig.
DETTA ÄR BÖRJAN TILL ETT ABONNEMANG DÄR DINA PENGAR BÖRJAR FÖRSVINNA!
Dom har nu ditt nummer och sedan dras pengar varje vecka.

Jag råkade ut för detta för någon vecka sedan. Det är INTE kul!
Ta ställning och försök att meddela alla dina vänner så att ingen råkar ut för det här. Jag har skapat ett team på Facebook som heter "VARNING, FALSK MARKNADSFÖRING!"  gå med i den och dela med er till era vänner för att kämpa emot detta Idiotiska företag!!

(Om du på något sätt har råkat ut för detta, tänk på att avregistrera på en gång!
Nr: 020-793 604 för avregistrering och hoppas på att det fungerar)


Tack på förhand/ Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0