fram med gamla träskidorna...

..Ja, idag är det längdskidåkning som gäller med Friluftsliv-klassen! åka skidor i snön... men?! Vilken SNÖ, undrar ni kanske? Jadu, bra fråga! Slutar förmodligen med att man har haft med sig både skidor och pjäxor till plugget helt i onödan..och vilket humör blir man inte på då! :)

Ivilketfallsomhelst.
Längtar till en massa saker:

  • Min födelsedag! (och för er hemska som inte kmr ihåg, är det på torsdag)
  •  Fredag den 13 (och inte för att det är skräckens dag, utan att jag förmodligen ska trotsa forna skrocktankar och fira mig själv!)
  • Sportlov! (ska upp till Gävle med majsbruden, fifan vad skoj!)

Och till er som inte orkat upp för sängen eller bara helt enkelt har en jävligt slapp skola,
GODMORGON GOMORGON, HÖR FÅGLAR SJUNGA GLATT, GOMORRON GOMORRON I KÖÖÖÖÖÖÖÖR!


OCH EN GAMMAL GODING PÅ MIG OCH TESS! wakie wakie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0