Avslut på firande...

Jadu, trots att jag bara fyllde 19 så firades jag totalt 4 gånger ändå! Men, är det födelsedag så är det, och en riktigt bra ursäkt att parta till det! (eller ska jag säga bra anledning?)
Började redan på...:

Onsdag den 11/2 -09
Utgång med Linda, Patrik, Adde och Miche, träffade även Joakim och Victor på krogen sen:)
Eftersom Joakim är Platina VIP så fick vi sitta i de löjliga vipfåtöljerna, men vem klagar egentligen? :p
19 kr för en cider, och kvällen är gjord. De sjöng för mig vid tolvslaget allihopa :) sötingar!
Kvällens presenter:
2 shottar
1 cider


Torsdag den 12/2 -09 FÖDELSEDAGEN!
Väcktes halv sju på morgonen efter två timmars sömn, underbart! Men faktiskt första gången jag riktigt sov innan de smög in!
Dagens presenter:
Digitalkamera
Locktång
Presentkort
Sponsring utomlandsresa
Strumpbyxor
Håraccessoarer
Midjeskärp
Smycken
Choklad
Hudprodukter
Handduk
Bok
Nagellack
Trosor

Fredag den 13/2 -09
Ikväll skulle det firas med mina vänner:) Det blev Fabbi, Carro, Carro, Tess, Emelie och Issa. Hemma hos mig började jag och Carro laga mat, en självklarhet är ju alltid Tacos som går hem! hos alla! Allt var fixat till halv sex, med Jordgubbsvin som fördrink!
Vi åt, vi drack, vi körde singstar och vi tog kort, hade grymt trevligt helt enkelt! Åkte rätt tidigt in mot stan, men det var nog ganska bra om man tänker på hur vi velade vart vi skulle någonstans :p Till slut blev det Victoria, en helt okej klubb. Vi dansade som aldrig förr! Speciellt Jag, Issa och Fabbi, ojoj! synd bara att dj:arna var riktiga torrisar!
Kvällens presenter:
Födelsedagsbrillor (ni får se på bild nedan)
En tavla med fina bilder på mig och Issa
Massa smycken
Hårspännen
Stickad långtröja

Måndag den 16/2 -09
Hem till pappa för att även firas där. Det blev god middag, med potatisgratäng, sen fika och God latte!
Kvällens presenter utöver digitalkameran som pappa även var med på:
Skinnjacka
MakeUp Store presentkort
Smycken
Bok
Hårspray
Hygienprodukter
Smink

Jag är sammanfattningsvis, Väldigt Nöjd! Man känner sig verkligen uppskattad och lyckligt lottad när man blir bortskämd för en gångs skull. :)

Nu kmr några bilder från helgens party:

Kvällens klänning



Middagen


Fördrink, Jordgubbsvin


Issas utomordentligt fina present


sen blev det singstar!


Vi vet ju vilka som var elitsångare!


Söta Isabelle och Caroline



Alla fina tjejer


Shake it


Och till slut, de otroligt vackra Födelsedagsbrillorna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0