OKEJ, 3 VECKOR SEN, SERIÖÖST?!

Jag utnämner mig själv till Sveriges sämta uppdaterare (säger man så, Uppdaterare, Uppdatation, Uppdatare?) gällande blogg. 3 HELA VECKOR sen jag sist vågade mig på ett lamt skämt. Herregud, bannlys mig?
Men trots att det finns så många bra och dåliga ursäkter som inte går att använda eftersom jag faktist kunnat skriva varje gång jag gått in på datorn, så använder jag en iaf: JAG HAR HAFT SÅ FULLT UPP.

Ahvisst! tänker ni då.
Jo men det är sant! försöker jag. ser erat skeptiska fliniga ansiktsuttryck och avslöjar mig själv utan att behöva säga någonting..

Men godmorgon iallafall! Eller för ni nattjobbare, Godnatt! Jag gick iaf upp hyfsat tidigt idag för att befinna mig på skolan klockan åtta (jag kom tio minuter för sent) för att sedan få veta att det inte var någon lektion så det blev till att åka hem igen eftersom skolan lagt upp sveriges sämsta schema till JUST moi, så har jag lång håltimma efter..
Blev hem och finslipa inför BUDDHISMprovet (är inte BUDDHISM ändå ett ganska coolt ord? buuuddd hhismm..mm..marabou...) och få i mig en kopp kaffe. Hur kan man bli beroende av något som egentligen är så...så..äckligt?

Jag menar, kommer ni ihåg första gången ni drack kaffe? IUCK, säger ni nu när ni tänker tanken. För visst var det vidrigt! Som att dricka en blandning mellan jord och bränd kola. Ändå satt jag och Emelie där i 9an och försökte tvinga oss i det för att efterlikna vårt vandrande Kaffefilter till lärare som sa att man blev PIGG av det.
Säg ordet PIGG till en trött 9klassare så nappar den direkt! Och nu sitter jag här och säger fortfarande IUCK när jag tänker tanken, men sörplar i mig likförbannat.. Åh du Farliga Beroende!

Tänka sig, jag som alltid tänker att jag inte har något viktigt att skriva, men VIPPS har jag skrivit så det räcker till en uppsats. Och oo så viktiga saker också! och det är nu ni ska nicka i samförstånd.. hallå?

Innan jag går och försöker binda mig vid ännu ett äckligt beroende, så ska jag länka en sida som ja tycker ni ska bi medlem i!

 

Smisk och Vispgrädde/ Anononikoka

Kommentarer
Postat av: I think you know who..

Om det är någon som är mästare i att formulera sig, skriva på ett riktigt orginellt sett.. så är det F*nimej DU ! Titta själv på hur du har skrivit.. gör det.. ta en NOGA titt så inser du det nog själv.



Puss och Kram <3

2009-05-20 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0